#giraffe Instagram Photos & Videos

giraffe - 2.7m posts

Top Posts

  • What a beautiful world ❤
  • What a beautiful world ❤
  • 2412 401 yesterday
  • Meet Roger the Kangaroo☝️
Roger came up to check out what’s happening. Here Roger stands the same height as a basketballplayer - 6ft 7in (2 meters)...
  • Meet Roger the Kangaroo☝️ Roger came up to check out what’s happening. Here Roger stands the same height as a basketballplayer - 6ft 7in (2 meters)⛹️‍♀️ The red on Roger's neck is his male scent which he rubs on his females and trees to mark his territory. Follow @traveleaxy for more!👈⠀ ⠀ Tag someone that should see this!👇 🎥 by @thekangaroosanctuary #easytravels #kangaroo #nature
  • 1524 22 yesterday
  • These Giraffes forgot to put on their make up. This rare sight captured by the Hirola Conservation Program in Kenya 🇰🇪 🦒 
_
Follow @_natureisfuc...
  • These Giraffes forgot to put on their make up. This rare sight captured by the Hirola Conservation Program in Kenya 🇰🇪 🦒 _ Follow @_natureisfuckinglit for more 🔥Content.
  • 14156 203 4 days ago
  • Ta-dah!! And here he is!
  • Ta-dah!! And here he is!
  • 2648 110 2 days ago

Latest Instagram Posts

  • Achooooom!!! Alamak alamak alamak. Dah Nampak dah hingus meleleh kat hidung #adik. Dahla adik tak pandai nak buang hingus sendiri lagi. Ni kalau di...
  • Achooooom!!! Alamak alamak alamak. Dah Nampak dah hingus meleleh kat hidung #adik. Dahla adik tak pandai nak buang hingus sendiri lagi. Ni kalau dibiarkan ni boleh stuck kat paru-paru ni. Boleh jadi kuman. Lepastu adik demam mula lah merengek sepanjang malam. Tu belum lagi kalau adik kena #Neb lagi. Adudududududu. Hah nasib baik ada #Giraffe si #VakuumHingus. Tekan tekan terus sedut semua #hingus adik . Tak sempat bakteria tak bertapa dalam hidung adik tu. Adik lega sangat sangat sebab dia da boleh bernafas macam biasa. Kalau tak dok sok sek sok sek je la dia. Kita yang kesian tengok si kecik ni. #Zirafah ni betul betul meringkankan beban adik. #Alhamdulillah #Teamkemasurilebah
  • 0 0 28 minutes ago
  • Доброго утра от малыша жирафика💖!Он в наличии и готов уезжать домой🏡
  • Доброго утра от малыша жирафика💖!Он в наличии и готов уезжать домой🏡
  • 15 1 42 minutes ago
  • Achooooom!!! Alamak alamak alamak. Dah Nampak dah hingus meleleh kat hidung #adik. Dahla adik tak pandai nak buang hingus sendiri lagi. Ni kalau di...
  • Achooooom!!! Alamak alamak alamak. Dah Nampak dah hingus meleleh kat hidung #adik. Dahla adik tak pandai nak buang hingus sendiri lagi. Ni kalau dibiarkan ni boleh stuck kat paru-paru ni. Boleh jadi kuman. Lepastu adik demam mula lah merengek sepanjang malam. Tu belum lagi kalau adik kena #Neb lagi. Adudududududu. Hah nasib baik ada #Giraffe si #VakuumHingus. Tekan tekan terus sedut semua #hingus adik . Tak sempat bakteria tak bertapa dalam hidung adik tu. Adik lega sangat sangat sebab dia da boleh bernafas macam biasa. Kalau tak dok sok sek sok sek je la dia. Kita yang kesian tengok si kecik ni. #Zirafah ni betul betul meringkankan beban adik. #Alhamdulillah #teamkemasurilebah #teamkemasurilebah🐝 #littlemedinnaebook
  • 2 0 44 minutes ago
  • 🇮🇹
  • 🇮🇹
  • 41 1 49 minutes ago
  • Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair .
.
.
#beauty #giraffe #love
  • Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair . . . #beauty #giraffe #love
  • 2 0 3 hours ago